Ертеңгіліктер - КГУ "Специальный ясли -сад №70" http://70.almatybala.kz/ ru Ертеңгіліктер - КГУ "Специальный ясли -сад №70" DataLife Engine Күн, су, ауа- біздің досымыз! http://70.almatybala.kz/utrenniki/349-kn-su-aua-bzd-dosymyz.html http://70.almatybala.kz/utrenniki/349-kn-su-aua-bzd-dosymyz.html Білім беру саласы:әлеумет
Бөлімі:Қоршаған орта]]>
Мақсаты:Ауа,су,күн және олардың маңызы туралы балалардың білімдерін тереңдету.Ауа туралы ұғымды түсіндіру, су-тіршілік көзі екендігін, оның пайдасы туралы білімдерін кеңейту.Күннің жылуы мен жарық беретіндігін түсіндіру.
Көрнекіліктер:слайдтар арқылы түсіндіру.
Құрал жабдықтар:Интерактивты тақта.
Күн суреті,кір қыстырғыш,пакеттер,шарлар,алдын ала өндірілген маш,бидай,жүгері,бөлме гүлдері,фетрадан жасалған бұлттар,губкадан жасалған бұлт.
Алдын ала жүргізілетін жұмыс:Күн,ауа,су ертегісі.
Әдіс тәсілдері:Сөздік сұрақ жауап әңгімелеу, тәжірибелік,түсіндіру.
Үш тілдік:Ауа-воздух-
Су-вода,
Күн-сольнце,

Шаттық шеңбері:
Күн күлімдеп нұр төкті бізге жолдап,
Күн,ауа,су-біздің достарымыз!
Жауын бізге нұрын септі,достарға сыйлап,
Күн ,ауа,су-біздің достарымыз!
Ауамен терең дем алып,
Кел қосылып айтайық бір бірімізге!
Күн,ауа,су біздің достарымыз!
Балалар бүгінгі оқу қызметіміз ерекше болмақ. Бүгін біз табиғат аясына серуенге шығамыз. Балалар оқу қызметін сендерге бір ертегімен бастамақшымын. (бейнетаспамен көрсету арқылы)
Көрдіңдер балалар су, ауа, күн барлығы бір-бірімен тығыз байланысты екен. Ал бізді қоршаған орта – табиғат деп аталады. Ол жазира дала, биік таулар, көгілдір көлдер, мөлдір өзендер мен бұлақтар, сондай-ақ жан-жануарлар мен құстар, жәндіктер. Ал біз өзімізді табиғаттың бір бөлшегіміз деп айта аламыз.
Ал балалар тірі табиғатпен, өлі табиғатқа нелер жатады еске түсіріп алайық.
1. Тірі табиғатқа нелер жатады? (жан-жануарлар, құстар, өсімдіктер)
2. Өлі табиғатқа нелер жатады? (ауа, тас, су, күн т.б.)
Ал енді саяхатымызды бастаймыз.
Жұмбақ жасырамын.
Ол жақ болса өмір сүріп жүрмейсің. (ауа)
-Ауаны ұстай аламыз ба, айналаға қараңдаршы, біз ауаны көреміз бе?
(Балалар ауаны ұстамақшы болады)
– Ауаның салмағы бар ма екен?
– Олай болса тексеріп көрейік, ауа жайлы түсініктеріңізді іс-тәжірибемен толықтырамыз.
Жылт-жылт етеді,
Жылғадан өтеді.(Су)
Олай болса келесі әңгімеміз су туралы болмақ.(Глобусты көрсету).Глобуста көгілдір түспен не белгіленіп тұр?(су)салыстырып көрейік –жер көппе ,әлде су көппе?(су)Су өмір бойы айналамда болады.Су жаңбыр ,қар күйінде жерге түседі ,өзен –көл теңіздерді құрайды,ал содан кейін қайтадан күн шуағымен бу болып қайта оралады .Жаңа табиғат бұрышында өсімдіктерге ауа қажет екендігін түсіндік.Енді міне су да қажет екен.
Тосын сәт: Профессор мен Ғалым
Сәлеметсіздерме балалар мен сендерге өзіміздің тәжірибелерімізді алып келдік.сендер ауа ,су күннің
1-тәжірибе: Әр баланың қолына пакет беріледі. Балалар пакеттермен ауаны ұстап, ауаның бар екеніне көз жеткізеді.
2-тәжірибе: Ауаның салмағы бар ма? Қане көрейікші. Ол үшін бізге мына таразыда ілулі тұрған шарлардың біреуін жарайық. 1-қызыл шарды жарайық, сары шар қалды, ия ол шар бір жаққа қарай ауды, яғни ол шардың ішіндегі ауада салмақ бар деген сөз.
3-Тәжірибе:Әр баланың қолына үрлемелі шар беріледі .Балалар өздері шарды үрлеп .Ауаны шығарып тәжірибе жасайды. Әр баланың қолына айна беріледі .Балалар айнаға үрлеп , ауаның бар екеніне көз жеткізеді.
Ғалым келеді:
1-тәжірибе:Екі стаканға су құйып,оның біреуіне бояғыш салу.Екі стаканға қандай да бір затты саламыз.Бояғыш салмаған стакандағы судан зат көрінбейді.
2.Су құйылған екі стаканның біреуіне тұз саламыз.Енді екі стақанға да жұмыртқа счалсақ ,тұзы жоқ стақандағы суда жұмыртқа түбіне батып кетеді
1 тәжірибе:Табиғат күнбізді қоршаған ортамыз
Балалар біз енді серігіп алайықшы.
Сергіту
Күн ұйықтайды.
Күн оянады.
Жел соқты.
Жаңбыр жауды. (слайд арқылы)
Бұлт шатырлады.
Күн ашылды.
Жел басылды.
Балалар көздеріңді жұмыңдар. Ненің дыбысын естіп тұрсыңдар. (су сылдыры музыкадан)
Ойын: «Сиқырлы көпіршіктер»
-Балалар Ертегі көрініс көрсету
«Күн, жер, су, от және ауа» (ертегі)
Бір күні Күн, жер, су, ауа қайсысы ең маңызды деп таласыпты.
Күн: «Ең бірінші оянып мен өз шуақтарыммен жер планетадағы адамдарды, құс, аңдарды оятамын!» дейді.
Жер: «Ия, ия, күн, сен жаңа өзің айттың жер планетасында тұратындар деп. Мен болмасам аңдар, жәндіктер, адамдар қайда өмір сүруші еді? Ағаштар, гүлдер қайда өсуші еді? Өзен, теңіз, мұхиттар қайда тасушы еді? Ең маңызды мені!»
Ал мен болмасам,- таласқа су кірісті – балықтар, пингвиндер, су құстары болмаушы еді? Менсіз адамдар өмір сүре алмаушы еді.
«Мен олардың үйлерін жылытамын» – таласқа от кірісті.
«Сендер мен туралы ұмытып қалдыңдар!»
– Ауа дауысын шығарды. Мен көрінбесем де адамдардан басқа, әр тірі зат өмір сүре алмайды! Менсіз отта болмайды.
Бұл талас ұзаққа дейін созылды. Ешкім білмейді қашанға дейін созылатынын, егерде адам бұл әңгімеге кіріспесе.
«Сендердің әрқайсысы маңызды. Сендерсіз жерде өмір болмаушы еді.»
Адам тыныс алып, жерден астықты теріп, бұлақтан таза суды ішіп, үйіне кіріп отты жақты. Содан бері күн, су, жер, от, ауа бір бірімен таласпайды.
– Балалар, сендер табиғатқа байланысты мақал-мәтелдер білесіңдер ме?
– Тау бұлағымен сәнді, көл құрағымен сәнді.
– Жер құтты болса, мал сүтті болады.
– Жер – ана, ел – бала Дәйексөз: Адамзаттың табиғатсыз күні жоқ,
Мұны айтуға адамзаттың тілі жоқ.
Балалар табиғатқа өз ризашылығын білдіреді.
– Күн, сәуле шашқаның үшін рахмет!
– Ағаш, көлеңкең үшін рахмет!
– Жер, саған жомарттығың үшін рахмет!
– Бұлт жаңбыр сепкенің үшін рахмет!
– Таза ауа, саған рахмет!
– Табиғат, сұлулығың үшін рахмет!
– Құстар, тамылжыта салған әндерің үшін рахмет!

]]>
admin Fri, 06 Aug 2021 12:13:22 +0600
Гұлдей жайнап өсе бер жас ұлан! http://70.almatybala.kz/utrenniki/348-gldej-zhajnap-se-ber-zhas-lan.html http://70.almatybala.kz/utrenniki/348-gldej-zhajnap-se-ber-zhas-lan.html Тақырыбы: «Кім күшті, епті?».
Мақсаты: Салауатты өмір салтын ұстануға баулу. Спортқа деген қызығушылығын арттыру.
Міндеті: Әр түрлі спорттық ойын түрлерімен танысу, тәсілдерін меңгеру;
Балалардың икемділігі мен ептіліктерін, мергендік пен шапшаңдылық қабілеттерін дамыту.
Түрі: Эстафеталық ойын.
Өтілетін орны: Спорт алаңы.



]]>

Ұстанған салауатты өмір салтын,
Жасқанып, ешқашан да мойымайтын,
Болашақ спортшылар келді ортаға
Қол соғып қарсы алайық, қане, халқым!

- Сайысты бастамас бұрын, сайысымызға әділ баға беретін әділ - қазылар алқасымен танысайық. Әр кезең сайын әділ - қазылар өз бағасын береді.
- Спорттық сайысымыз 5 баллдық жүйемен бағаланады.

Салауатты өмір салтын сақтаңыз,
Жаттығудан ешқашан да қашпаңыз.
Бала бақша балалары
Парасатты, айбынды,
Болыңыз сіз сегіз қырлы, бір сырлы.

Топпен танысу
- «Аққу» тобын ортаға шақырамыз
Топтың ұраны: Спортпен достас, жалқаулықпен қоштас.

- «Гүлдер» тобын ортаға шақырамыз
Топтың ұраны: Бәріміз – біріміз үшін, біріміз – бәріміз үшін.

- Жарайсыңдар балалар, олай болса жарысымызды бастамас бұрын денемізді қыздырайық, сендерді ортаға дене қыздыру жаттығуына шақырамын.

- Құрметті сайыскерлер! Сіздерге сәт сапар! Сайысымызды бастаймыз.

І. Кезең. «Қос аяқпен секіру»
Шарты: Қос аяқпен берілген бес шеңбер ішіне секіріп, белгіленген конусты айналып, кері қарай тап солай тапсырманы орындау. Эстафетаны келесі ойыншыға беру, ойынды бірінші болып бітірген топ жеңімпаз болып есептелінеді. Бағалау.

ІІ. Кезең. «Ирелеңдеп жүру»
Шарты: Сызылған сызық бойымен ирелеңдеп жүріп барып, белгіленген конусты айналып, кері қарай тік жүгіріп қайтады. Эстафетаны келесі ойыншыға беру, ойынды бірінші болып бітірген топ жеңімпаз болып есептелінеді. Бағалау.

ІІІ. Кезең. «Пингвин мен үйректер сайысы»
Шарты: балалар қолдарына су толтырылған екі шелекті ұстап, пингвин мен үйректің іздерімен жүріп, пингвин немесе үйректің суретінің үстіне қос аяқпен секіріп, белгіленген конусты айналып, кері қарай тік жүгіріп қайтады. Эстафетаны келесі ойыншыға беру, ойынды бірінші болып бітірген және шелектегі су мөлшері көп болған топ жеңімпаз болып есептелінеді. Бағалау.

ІҮ. Кезең. «Кім жылдам?»
Шарты: балалар өздеріне берілген геометриялық пішін, яғни төртбұрыш пен шеңбер үстімен жүріп, белгіленген конусты айналып, кері қарай тік жүгіріп қайтады. Эстафетаны келесі ойыншыға беру, ойынды бірінші болып бітірген топ жеңімпаз болып есептелінеді. Бағалау.

Ү. Кезең. «Жас спортшылар»
Шарты: балалар допты жерге ұрып жүгіріп, белгіленген конусты айналып, кері қарай добты теуіп тік жүгіріп қайтады. Эстафетаны келесі ойыншыға беру, ойынды бірінші болып бітірген топ жеңімпаз болып есептелінеді. Бағалау.

Көрсетті міне өз өнерін балалар,
Сайыстың да соңы келіп таянар.
Жеңімпазды анықтайық қанекей,
Әділ - қазы сайысты әділ бағалар,- деп, сайысымыздың шарттары бойынша қорытынды шығарып жеңімпаздарды анықтап, марапаттау үшін сөз әділ - қазы алқаларына беріледі.

Спорт – көркі өмірдің,
Спорт - досың, серігің.
Жаттықсаң шымыр боларсың,
Шынығып, өсіп, толарсың, - демекші салауатты өмір салтын ұстанып, спортты серік етейік достар!]]>
admin Tue, 29 Jun 2021 12:04:04 +0600
ЖАЗ ҚЫЗЫҚТАРЫ http://70.almatybala.kz/utrenniki/347-zhaz-yzytary.html http://70.almatybala.kz/utrenniki/347-zhaz-yzytary.html admin Tue, 22 Jun 2021 08:31:42 +0600 1 маусым балаларды қорғау күні http://70.almatybala.kz/utrenniki/344-1-mausym-balalardy-orau-kn.html http://70.almatybala.kz/utrenniki/344-1-mausym-balalardy-orau-kn.html


]]>



]]>
admin Tue, 01 Jun 2021 12:16:09 +0600
1 декабря День Первого Президента! http://70.almatybala.kz/utrenniki/318-1-dekabrja-den-pervogo-prezidenta.html http://70.almatybala.kz/utrenniki/318-1-dekabrja-den-pervogo-prezidenta.html


]]>



]]>
admin Fri, 27 Nov 2020 09:57:06 +0600
День здоровья. "В здоровом теле - здоровый дух!" http://70.almatybala.kz/utrenniki/312-den-zdorovja-v-zdorovom-tele-zdorovyj-duh.html http://70.almatybala.kz/utrenniki/312-den-zdorovja-v-zdorovom-tele-zdorovyj-duh.html










]]>
Также в этот день  инструктором по физической культуре, воспитателями подготовительной группы, музыкальным руководителем, был организован  праздник  "День здоровья". 
В празднике приняли участие воспитанники средней группы "Ботақан", старшая группа "Күнім", "Жұлдыз" и предшкольная группа "Қарлығаш".  Во время мероприятия были соблюдены все санитарные правила. /дистанция 1,5 метра, масочный режим, поочередное проведения мероприятия на улице/. Для детей это всегда интересное и радостное событие, в гости  приходили герои:  Доктор Айболит, Обжора, Микробы. Дети соревновались в ловкости и силе, праздник был очень динамичным и ярким!  Вся деятельность по формированию представлений о здоровом образе жизни, по сохранению и укреплению здоровья детей реализуется в детском саду в течение всего учебного года и включена в целую систему физкультурно-оздоровительной работы. ]]>
admin Fri, 11 Sep 2020 14:17:14 +0600
1 сентября. День-Знаний! http://70.almatybala.kz/utrenniki/308-1-sentjabrja-den-znanij.html http://70.almatybala.kz/utrenniki/308-1-sentjabrja-den-znanij.html День знаний – это не только любимый праздник школьников, студентов, но также этот праздник с удовольствием отмечают и дошколята в нашем детском саду. . В  этот праздник проводятся праздники, утренники, развлечения и познавательные беседы. 01.09.2020г

]]>
admin Tue, 01 Sep 2020 10:03:41 +0600
"Көңілді бағдаршам!"."Веселый светофор!". http://70.almatybala.kz/utrenniki/242-kld-badarshamveselyj-svetofor.html http://70.almatybala.kz/utrenniki/242-kld-badarshamveselyj-svetofor.html








]]>









]]>
admin Fri, 24 Jul 2020 16:34:02 +0600
"Ботакан" тобы http://70.almatybala.kz/utrenniki/288-botakan-toby.html http://70.almatybala.kz/utrenniki/288-botakan-toby.html


]]>
admin Fri, 06 Mar 2020 00:38:31 +0600
Кіші топ "Балдырған". http://70.almatybala.kz/utrenniki/287-ksh-top-baldyran.html http://70.almatybala.kz/utrenniki/287-ksh-top-baldyran.html

]]>
admin Thu, 05 Mar 2020 00:31:03 +0600